کد خبر: ۸۶۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۸
سازمان حفاظت محیط زیست:
سازمان حفاظت محیط زیست، آیین نامه اجرایی پیشگیری و مدیریت گرد و غبار را جهت سیر مراحل بررسی و تصویب، به کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیئت دولت ارائه کرد.

پیشنهاد آیین‌نامه اجرایی پیشگیری و مدیریت گرد و غبار به هئیت دولت ارائه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سازمان حفاظت محیط زیست طی پیشنهادی، آیین نامه اجرایی پیشگیری و مدیریت گرد و غبار را جهت سیر مراحل بررسی و تصویب، به کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیئت دولت ارایه کرده است.، سازمان حفاظت محیط زیست در راستای مفاد قانون هوای پاک و قانون حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور و با توجه به نیاز بروز رسانی و اصلاح آیین‌نامه اجرایی آمادگی مقابله با پدیده گرد و غبار، پیشنهاد اصلاح آیین نامه مذکور را در قالب «آیین نامه اجرایی پیشگیری و مدیریت پدیده گرد و غبار» جهت بررسی و تصویب، به هیئت دولت ارایه نموده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: