کد خبر: ۸۵۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۲۴۰
رییس تیم بازرسی ارتش:
جانشین معاونت بازرسی و ایمنی ارتش گفت: توجه به اوقات فراغت سربازان و رسیدگی به مشکلات آنان، یکی از وظایف، برنامه‌ها واقدامات فرماندهان ومسئولین بوده که این امر باعث کاهش جرائم و تخلفات در سطح آجا شده است.

توجه به اوقات فراغت سربازان باعث کاهش جرائم در آجا شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیرسرتیپ دوم "جعفر عقل‌مند" جانشین معاونت بازرسی و ایمنی و رئیس تیم بازرسی ارتش، با حضور درمنطقه پدافند هوایی شرق از بخش های مختلف این منطقه پدافندی شامل قرارگاه سربازی، بهداری، ترابری، فاوا، سالن‌های ورزشی و دیگر اماکن منطقه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع فرماندهان و مسئولان یگان‌های سربازی گفت: در اجرای اوامر فرماندهی معظم و معزز کل قوا٬ همه ما موظف هستیم محیط سربازی را برای کارکنان وظیفه خوشایند کرده و در راستای خوشبین کردن آنان به خدمت مقدس سربازی و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

سرتیپ دوم عقل‌مند ادامه داد: همه ما در مقابل خانواده های سربازان و جامعه که فرزندان این ملت را به امانت نزد ما سپرده‌اند مسئولیم.

رییس تیم بازرسی ارتش بیان داشت: توجه به اوقات فراغت سربازان و رسیدگی به مشکلات آنان، یکی از وظایف، برنامه‌ها واقدامات فرماندهان ومسئولین بوده که این امر باعث کاهش جرائم و تخلفات در سطح آجا شده است.

وی در پایان گفت: برقراری ارتباط مستمر فرماندهان با خانواده‌های محترم کارکنان وظیفه، عدم تبعیض در بین سربازان، توجه به آراستگی محیط خدمت کارکنان، توجه به سرپنجه ها و سربازان پاسدارو در آخر توجه به گزارشات، مصاحبه و مشاوره با کارکنان وظیفه، از جمله اولویت های کاری فرماندهان و مسئولین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: