کد خبر: ۸۵۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
تعداد بازدید: ۳۱۱
در آستانه بازی با نساجی مازندران، مدیران باشگاه پرسپولیس اقدام عجیبی انجام داده و باعث دلخوری یحیی گل‌محمدی و کادر فنی این تیم شدند.

یحیی گل محمدی: کالدرون به همه بالای جدولی‌ها باخته بودبه گزارش خبرداغ ، در آستانه بازی با نساجی مازندران، مدیران باشگاه پرسپولیس اقدام عجیبی انجام داده و باعث دلخوری یحیی گل‌محمدی و کادر فنی این تیم شدند. باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه هفته گذشته با ارسال ایمیلی به گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ مربیان پیشین سرخپوشان از آن‌ها دعوت کرد تا مهمان ویژه جشن بزرگی که این باشگاه برای چهارمین قهرمانی پی در پی خود در لیگ برتر تدارک دیده است، باشند. اقدامی که بدون مشورت با گل‌محمدی اتفاق افتاد و همین مسئله باعث شد او خیلی زود در صفحه اینستاگرامش به این قضیه واکنش نشان دهد. این در حالی بود که همه می‌دانستند دعوت باشگاه پرسپولیس نمایشی است و این دو مربی خارجی با توجه به بحران کرونا در سراسر دنیا قادر به حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس نیستند. برانکو و کالدرون از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده‌اند و حداقل در باطن دوست ندارند با مدیران کنونی پرسپولیس مواجه شوند اما...

 

به هر حال همین دلخوری زمینه‌ساز جلسه مدیر و سرمربی شد. شنیدیم یحیی گل‌محمدی با توپی پُر به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته و در همان ابتدا نیز گفته: «من از شما توقع نداشتم که قهرمانی من با پرسپولیس را زیرسؤال ببرید. همین آقای کالدرون که دعوتش کردید به شهرخودرو، سپاهان و تراکتور تیم‌های بالای جدولی لیگ باخته بود و اگر می‌ماند حتم بدانید نمی‌توانست قهرمان شود ولی شما با این دعوت عملکرد من و همکارانم درپرسپولیس را زیرسؤال بردید و...» ظاهراً رسول‌پناه از گل‌محمدی دلجویی کرده تا ماجرا ختم به خیر شود. کالدرون نه تنها مقابل تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان و شهرخودرو باخته بود بلکه به نفت مسجدسلیمان هم در آزادی نتیجه را واگذار کرد.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: