کد خبر: ۸۵۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۲۷۰
رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت:توزیع بنزین در تمامی جایگاه‌ها از سوی سازمان استاندارد رصد می شود و کم فروشی صحت ندارد. صالحی دلیل برخی کم فروشی ها را تبخیر بنزین در باک ها دانست و گفت: زمانی که باک اتومبیل خالی است و کمتر از گنجایش، بنزین زده می‌شود، تبخیر بسیار بالا می‌رود و در کل کم فروشی در جایگاه‌های سوخت به هیچ عنوان صحت ندارد.

انجمن جایگاه داران: کم فروشی بنزین در جایگاه‌های سوخت صحت ندارد / دلیل برخی کم فروشی‌ها تبخیر بنزین در باک‌ها استبه گزارش خبرداغ ، رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت:توزیع بنزین در تمامی جایگاه‌ها از سوی سازمان استاندارد رصد می شود و کم فروشی صحت ندارد.

همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کم فروشی برخی از جایگاه داران سوخت گفت: روند توزیع بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت از سوی سازمان استاندارد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رصد می‌شود، بنابراین کم‌فروشی در جایگاه ها صحت ندارد.

او ادامه داد: تمامی جایگاه‌های سوخت دارای تجهیزات برقی و مکانیکی هستند و بعضی از مواقع این نازل‌ها خراب می شوند و ممکن است برای سوختگیری خودرو‌ها مشکل ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: 

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۴

 

صالحی دلیل برخی کم فروشی ها را تبخیر بنزین در باک ها دانست و گفت: زمانی که باک اتومبیل خالی است و کمتر از گنجایش، بنزین زده می‌شود، تبخیر بسیار بالا می‌رود و در کل کم فروشی در جایگاه‌های سوخت به هیچ عنوان صحت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: