کد خبر: ۸۵۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۳
کلیات طرح شفافیت آرا نمایندگان در کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس تصویب شد.

کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس تصویب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، صبح امروز در جلسه کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان تصویب شد.

چندی است که از مطرح شدن طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس یازدهم می‌گذرد، طرحی که طی آن آرای نمایندگان به طور علنی و شفاف در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

شفافیت آرای نمایندگان بخصوص در مورد قانون‌ها و مسائل مهم همیشه مورد بحث بوده است، از این رو نمایندگان در طول مجالس مختلف آن را مطرح کردند که با موافقت و مخالفت‌هایی همراه بود که در نهایت در مجلس یازدهم مورد ارزیابی قرار گرفت و کلیات آن در کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس به تصویب رسید حال باید دید برخورد دیگر نمایندگان مجلس با این طرح چگونه خواهد بود.

بر اساس این گزارش،.روح الله نجابت با اشاره به کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان ،نوشت:

خبر خوب برای دوستان مطالبه‌گر حوزه ⁧ شفافیت ⁩ اینکه کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان، امروز در کمیسیون تصویب شد.‌ مجلس یازدهم وعده‌های خود را فراموش نکرده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: