کد خبر: ۸۵۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۶۰
پناهجویان استرالیا که در جریان سفر غیرقانونی خود در راه دریایی اسیر موج‌ها می‌شوند، از طریق ربات‌ها ردیابی خواهند شد. این موضوعی است که از سوی ناوگان جستجوی دریایی و امداد استرالیا اعلام شده است.

پناهجویان استرالیایی با ربات پیدا می‌شوندپناهجویان استرالیا که در جریان سفر غیرقانونی خود در راه دریایی اسیر موج‌ها می‌شوند، از طریق ربات‌ها ردیابی خواهند شد. این موضوعی است که از سوی ناوگان جستجوی دریایی و امداد استرالیا اعلام شده است.


به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سال هاست که بسیاری از افراد در قالب پناهجو به استرالیا و سایر نقاط جهان سفر می‌کنند. پناهجو بودن سختی‌ها و مشکلات زیادی دارد که یکی از این سختی ها، مسیر‌های صعب العبوری مثل دریا و کوه است.

این قایق‌های رباتیک ۵ متری مانند قایق بادبانی مینیاتوری به نظر می‌رسند. آن‌ها ترکیبی از باد، موج و انرژی خورشیدی هستند و می‌توانند با سرعتی قابل توجه حرکت کنند.


شرکت طراح این قایق‌ها موسوم به اوسیوس تکنولوژی مستقر در سیدنی در سال ۲۰۱۷ نمونه اولیه را طراحی کرد و وزارت دفاع استرالیا اکنون ۵.۵ میلیون دلار برای این قایق رباتیک طراحی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: