کد خبر: ۸۵۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۳۲۷
علیرضا قربانی از عرضه آلبوم موسیقی «با من بخوان» در روز ۲۱ مرداد ماه خبر داد.

تاریخ انتشار آلبوم جدیدِ علیرضا قربانی اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: علیرضا قربانی از عرضه آلبوم موسیقی «با من بخوان» در روز ۲۱ مرداد ماه خبر داد.

این خواننده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به اعلام زمان انتشار آلبوم موسیقی «با من بخوان» و ارائه پاره‌ای جزئیات در این زمینه پرداخت.

علیرضا قربانی نوشت: «آلبوم موسیقی «با من بخوان» در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ به صورت رسمی منتشر و در دسترس همه علاقمندان و عزیزان در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

این آلبوم به آهنگسازی دوست و هنرمند گرامی حسام ناصری شامل ۱۰ قطعه موسیقی است که برخی از آنها از جمله «روزگار غریب»، «الله مزار»، «بوی گیسو» و «پل» پیش از این به صورت تک‌آهنگ منتشر و در کنسرت‌ها اجرا شده‌اند. همین طور تعدادی از قطعات جدید مختص این آلبوم تهیه شده است که امیدوارم از آنها لذت ببرید.

صمیمانه از همه شما عزیزان، مخاطبان و حامیان اصلی فرهنگ و هنر این سرزمین دعوت می‌کنم آثار شنیداری از جمله این آلبوم را به صورت قانونی و از طریق پلتفرم‌های مجاز داخلی و بین‌المللی بشنوید. قطعا این نگاه و عملکرد علاوه بر فرهنگ‌سازی، بهترین حمایت شما از هنر شنیداری است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: