کد خبر: ۸۵۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۲۱۹
رفیعی در تذکر شفاهی:
نماینده تهران در مجلس گفت: بر کسی پوشیده نیست در شرایط کنونی وضعیت معیشتی مردم بسیار خراب بوده و جامعه با حجم عظیمی از دغدغه های معیشتی روبه رو هستند.

جامعه با حجم عظیمی از دغدغه‌های معیشتی روبه‌رو استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سمیه رفیعی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، گفت: بر کسی پوشیده نیست در شرایط کنونی وضعیت معیشتی مردم بسیار خراب بوده و جامعه با حجم عظیمی از دغدغه های معیشتی روبه رو هستند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: حال و روز محیط زیست خوب نبوده و انواع تعارضات به منابع طبیعی انجام می گیرد. از آن جایی که صیانت از قانون اساسی برعهده تمام نمایندگان بوده و اصول ۴۵ و ۵۰ قانون اساسی بر حفاظت از محیط زیست تاکید می کند از همکاران و هیات رئیسه می خواهم صیانت و حفاظت از قانون اساسی در حوزه محیط زیست و جلوگیری از تعارض به منابع طبیعی را در اولویت خود قرار دهد.

وی در پایان گفت: این روزها علیرغم نامناسب بودن وضعیت معیشتی مردم اخباری درباره واگذاری کوه دماوند و جنگل های شمال کشور که از مناطق ارزشمندی هستند منتشر می شود که موجب ناراحتی مردم می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: