کد خبر: ۸۵۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
تعداد بازدید: ۵۰۳
بر اساس مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف حفظ ارزش پول ملی و حصول به نرخ تورم و ایجاد ثبات در نظام پولی و مالی کشور نرخ جدید سود سپرده های سرمایه گذاری در بانک ها اعلام شد.

نرخ های جدید سود سپرده های بانک ایران زمینبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، بنا بر گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ این بانک بر اساس مصوبه بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در خصوص سقف نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری نرخ جدید سود سپرده های بانکی خود را اعلام کرد.
نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری در بانک ایران زمین به شرح زیر است:
سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی ۱۰ درصد
سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه سه ماهه ۱۲ درصد
سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه شش ماهه ۱۴ درصد
سپرده سرمایه‌گذاری با سررسید یک سال ۱۶ درصد و نرخ سود سپرده سرمایه‌گذاری با سررسید دو سال نیز ۱۸ درصد است.
سقف نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری که به پیشنهاد بانک مرکزی و با هدف حفظ ارزش پول ملی و حصول به نرخ تورم هدفگذاری شده و ایجاد ‌ثبات در نظام پولی و مالی کشور در جلسه شورای پول و اعتبار در ۲۴ تیر ۱۳۹۹ به تصویب رسیده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: