کد خبر: ۸۵۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۲
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۱ مرداد ۹۹: با فوت ۲۱۶ نفر دیگر، مجموع جانباختگان به مرز ۱۷ هزار نفر رسید / ۲۶ استان در وضعیت هشدار و قرمزسخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۰۶ هزار و ۷۵۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۹۸۲ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۶۵ هزار و ۸۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۰۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۴۸۲ هزار و ۵۵۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت هداشت تاکید کرد: استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: