کد خبر: ۸۵۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۴۱۰
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فضای مجازی یکی از ابزارهای پرکاربرد در ارتقای برنامه‌های فرهنگی است که باید با رعایت کامل مسائل امنیتی از آن بهره برد.

فضای مجازی یکی از ابزارهای پرکاربرد در ارتقای برنامه‌های فرهنگی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در سطح یگان‌های ارتش، گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده باید فعالیت‌های فرهنگی با رعایت کامل مسائل امنیتی در بستر فضای مجازی انجام پذیرد و از این فضا باید حداکثر بهره را ببریم چرا که امروز فضای مجازی به عنوان یک رسانه قدرتمند در ارتقای برنامه‌های فرهنگی عمل می کند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه به برخی مسائل در سطح یگان‌ها اشاره کرد و افزود: تعامل و هم افزایی هرچه بیشتر فرماندهان، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات می‌تواند گامی موثر در پیشبرد اهداف سازمان باشد، چرا که موفقیت‌های بزرگ جز در سایه اتحاد و همدلی قابل دستیابی نخواهند بود.

وی همچنین توجه ویژه به مسائل و مشکلات کارکنان وظیفه را موضوعی مهم و اساسی برشمرد و ادامه داد: بایستی در تمامی حوزه‌ها به ویژه موضوع فرهنگی و اعتقادی به کارکنان وظیفه توجه کرد، آنها بخش عمده‌ای از نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهند و خوشایند سازی محیط خدمتی آنان بخشی از کارهای لازمی است که در باره آنان باید بکار بسته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: