کد خبر: ۸۵۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۳۶۹
پیام مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت عید سعید قربان
رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در آستانه دهم ذیحجه عید سعید قربان، این عید فرخنده را به هموطنان عزیز مشتریان وفادار و کارکنان خدوم این بانک تبریک گفت: متن پیام مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:

قربان، جلوه گاه تعبد و تسلیم در برابر معبودبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ،

                           «فـَمَنْ تَمَتَّعَ بِالعُمْره اِلَی الحَجِّ فـََمَا اسْتَیْسَرَ مِنَ الْهَدْیِ.»

 عید قربان با نماز و عبادتش، با ذکرودعایش، با قربانی و صدقات و احسانش بستری برای جاری ساختن مفهوم عبودیت و بندگی است. قربانی کردن رمز فداکاری، از خودگذشتگی و حد نهایی تسلیم شدن در برابر خداوند است.

امید که در عید الاضحی برای رسیدن به کمال با الهام از حضرت ابراهیم(ع) در قربانی کردن نفس و امیال دنیوی و غیرخدایی تلاش کنیم و در انجام اعمال خالص به درگاه خداوند کوشا باشیم.

عید سعید قربان، عید ایثار ، عشق و بندگی را در وهله اول به تلاشگران و ایثارگران جبهه سلامت و کارکنان حوزه بهداشت و درمان، ملت شریف ایران، مشتریان گرانقدر و همکاران عزیزم در بانک تجارت تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و سعادت را برای همگان آرزو دارم.

 

                                                                                                                                                                                                                                                   رضا دولت آبادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: