کد خبر: ۸۵۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۱
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، با اعلام این‌که جهان ۱۳ سال از تحریم‌های تسلیحاتی ایران حمایت کرد، خواستار تمدید این محدودیت‌ها شد.

تکرار مواضع بی‌اساس هوک درباره تحریم‌های تسلیحاتی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، با اعلام این‌که جهان ۱۳ سال از تحریم‌های تسلیحاتی ایران حمایت کرد، خواستار تمدید این محدودیت‌ها شد.

وی که در جمع خبرنگاران در لندن صحبت می‌کرد، افزود که پرسشی اکنون پیش روی جامعه بین‌الملل قرار دارد این نیست که آیا این تحریم باید تمدید شود یا خیر؛ پرسش این است که این اتفاق چه زمانی و چگونه بیفتد.

هوک همچنین استفاده از شیوه «مرامنامه» به جای قطعنامه در شورای امنیت را رد نکرد.

تحریم‌های تسلیحاتی ایران قرار است در چارچوب برجام در تاریخ ۱۸ اکتبر منقضی شود.

آمریکا از ماه‌ها قبل تلاش‌هایی را برای تمدید این محدودیت‌ها آغاز کرده است ولی به نظر می‌رسد این تلاش‌ها با مخالفت روسیه و چین به شکست منجر شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: