کد خبر: ۸۵۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۲۷۶
بعد از رامین رضائیان که هفته گذشته میهمان برنامه دورهمی بود این هفته یک پرسپولیسی پیشکسوت به این برنامه می‌آید.

یک پرسپولیسی دیگر مهمان امشب برنامه دورهمیبه گزارش خبرداغ ، برنامه دورهمی از شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری این هفته چهارشنبه ۸ مردادماه میزبان جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس خواهد شد.

کاظمیان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در کاشان است. او سابقه بازی در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران و تراکتورسازی و سپاهان اصفهان را دارد.

وی در اولین بازی خود در برابر تیم ملی فوتبال چین در دی سال ۱۳۸۰ برای تیم ملی فوتبال ایران درخشید و همچنین جواد کاظمیان در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در جام جهانی جوانان ۲۰۰۱ در آرژانتین حضور داشت.

گل او در مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ در بوسان کره جنوبی به عنوان برترین گل شناخته شد؛ و او مدال طلای مسابقات به همراه تیم زیر بیست سه سال را به دست آورد.

برنامه دورهمی با حضور جواد کاظمیان امشب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهد بود.

بازپخش دورهمی روز بعد ساعت ۶ و۱۱ صبح و همچنین ۱۷ بعد از ظهر خواهد بود.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: