کد خبر: ۸۵۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۶۳۲
محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به حواشی به وجود آمده برای پرسپولیس در چند روز اخیر واکنش نشان داد.

کنایه محمدحسین میثاقی به مجری جنجالی شبکه یکبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس موفق شد چهار هفته زودتر از پایان لیگ، به مقام قهرمانی برسد.

 

همین موضوع با واکنشهای زیادی همراه بود و حتی مجری شبکه یک هم کنایه ای به سرخپوشان زد که با واکنش تند باشگاه پرسپولیس روبرو شد. محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر درباره این حواشی گفت:«باید به این برسیم که با موفقیت تیم ها خوب برخورد کنیم. شاید چند سال بعد برای خودمان آن اتفاق افتاد. متاسفانه این جو و فضا را نمی بینم. بین فوتبالی ها هست، بین مربیان هست بین بازیکنان هست و حتی بین رسانه ای ها هست. متاسفانه به جای یاد دادن احترام دنبال تخریب هستیم و امیدوارم اصلاح شود. خیلی از این رفتارها برای دیدن است. وایرال شود در فضای مجازی و فقط دیده شوند. متاسفانه بعضی پیشکسوتان فوتبالی. رسانه ها. همکاران ما برای اینکه دیده شوند این کارها را می کنند. متاسفانه با توهین و تحقیر همراه است. آدم ویدئو و استوری بعضی قدیمی ها را می بیند و می گوید این چه ادبیاتی است؟ این مربی مثلا قرار است چند سال دیگر مربی تیم پایه شود. با این ادبیات و رویکرد واقعا کار به جایی نمی رسد.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: