کد خبر: ۸۵۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۴۹۴
در حالی که علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیسی تیم ملی ایران چند روزی برای حضور در آنتورپ به بلژیک سفر کرده حالا زمزمه هایی مبنی بر حضور بازیکن سابق استقلال در این تیم شنیده می شود....

احتمال همبازی شدن ستاره‌های پرسپولیس و استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، سایت voetbal۲۴ که اخبار فوتبال بلژیک را پوشش می دهد امروز در گزارشی با تیتر:آنتورپ حمله به کلوب بروژ را آغاز کرد." از تمایل آنتورپ برای جذب دستکم یک بازیکن از تیم کلوب بروژ خبر داد.

 

طی روزها و هفته های گذشته صحبت هایی مبنی برعلاقه آنتورپ به جذب کاوه رضایی مهاجم تیم کلوب بروژ به گوش می رسید.


در گزارشی که سایت بلژیکی در این ارتباط منتشر کرده آمده است:"با جدایی مورالس و زینهو گانو آنتورپ به دنبال جذب مهاجم دیگری است تا در کنار امبوکانی بازی کند. ایوان لکو سرمربی آنتورپ علاقمند به بازی با روش ۲-۵-۳ و استفاده از یک مهاجم دیگر در کنار یک مهاجم هدف است.


با توجه به علاقه ای که آنتورپ به جذب کاوه رضایی نشان داده و همچنین اینکه مهاجم ایرانی در ترکیب مورد نظر سرمربی تیم کلوب بروژ جایی نداشته و اینروزها جدا از تیم تمرین می کند به نظر می رسد او در حال حاضر گزینه اصلی حضور در خط حمله آنتورپ و همبازی شدن با علیرضا بیرانوند است.


کاوه رضایی و علیرضا بیرانوند در تیم ملی ایران همبازی بودند هرچند در رقابت های باشگاهی همواره به عنوان رقیب مقابل هم بازی کردند. زمانی که کاوه در ذوب آهن بود بیرانوند در نفت تهران بازی می کرد و بعد از آن که بیرانوند به پرسپولیس آمد کاوه رضایی لباس استقلال را پوشید.


با این وجود جذب کاوه رضایی در شرایطی که بیرانوند نیز قبلا جذب شده می تواند آنتورپ را تبدیل به یکی از جذاب ترین تیم های باشگاهی اروپا برای علاقمندان به فوتبال ایران کند چرا که علاوه بر عرق و علائق ملی ، هواداران قرمز و آبی در یک اتفاق کمیاب می توانند همزمان از یک تیم خاص طرفداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: