کد خبر: ۸۵۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۵
شیخ سلمان در نامه ارسالی خود به حیدر بهاروند نوشت: باعث افتخار ماست که به شما و فدراسیون فوتبال، قهرمانی این تیم را برای چهارمین فصل متوالی تبریک بگوییم.

رئیس AFC قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفترئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال، چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفت.

به گزارش خبرداغ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان در نامه ارسالی خود به حیدر بهاروند نوشت: باعث افتخار ماست که به شما و فدراسیون فوتبال، قهرمانی این تیم را برای چهارمین فصل متوالی تبریک بگوییم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: کسب این عنوان با حمایت تمام دست‌اندرکاران صورت گرفته است و براین اساس پیام تبریک من برای تمام بازیکنان، سرمربی، اعضای کادر فنی، پزشکی، کارمندان باشگاه و تمام هواداران پرسپولیس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من از طرف خانواده بزرگ فوتبال، از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون شما به خاطر کمک به گسترش پیام مثبت فوتبال به جهانیان، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: