کد خبر: ۸۵۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۴۴۶
حامد بهداد، متنی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و در آن از همایون‌رضا عطاردی، آهنگساز و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون نوشت که دیروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، همایون‌رضا عطاردی، آهنگساز و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، صبح دیروز (جمعه سوم مرداد) بر اثر کرونا در بیمارستان درگذشت. حامد بهداد، به یاد این هنرمند مشهدی، متنی را استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

در بخشی از استوری حامد بهداد آمده است: «خداحافط دوست خوبم، خداحافظ همایون عطاردی، ...، من دستم می‌لرزد، باور نمی‌کنم. چه بسیار بی‌خانه بودم و مهمان اتاق کوچک دانشجویی تو می‌شدم.و شعرها خواندی و موسیقی‌ها شنیدیم و خیابان گرگان و نظام‌آباد شاهد آن همه گفت‌وگو است بین ما. چقدر سختی کشیدیم. یادم نمی‌رود اولین باری که مرا دیدی، با صدای بلند، جلوی جمع گفتی «روزی تو مشهورترین بازیگر سینمای ایران خواهی شد». من ترین نشدم، اما شدم. آن روز من با یک چمدان قرمز و کهنه، پر از لباس و کتاب، آواره و سرگشته از مشهد رسیده بودم تهران... از آن روز رفاقت ما شروع شد...»

دل‌نوشته حامد بهداد برای دوست خوبش که بر اثر کرونا درگذشت/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: