کد خبر: ۸۵۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه پیامی خطاب به هواداران استقلال صادر کرد.

پیام مدیرعامل باشگاه استقلال به هوادارانبه گزارش خبرداغ ، سایت باشگاه استقلال نوشت: احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه پیامی خطاب به هواداران استقلال صادر کرد.

 

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال خطاب به هواداران پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

«باشگاه پرگنجینه استقلال همواره با اقتدار بر پیشانی ورزش فوتبال کشور درخششی کم‌نظیر داشته است که این مهم با فداکاری، اخلاص و پایبندی چهره‌های نامدارش و همچنین جز شکیبایی و حمایت‌های بی‌دریغ هواداران با وفا و نجیبش که در گرما و سرما از باشگاه محبوب‌شان داشته‌اند به دست آمده است.

 

استمرار و تداوم این قهرمانی‌ها و به اوج رسیدن، حق مسلم هواداران که سرمایه‌های ثابت و جدا نشدنی به شمار می‌روند، محسوب می‌شود که مسئولیت آن بر عهده کادر فنی و اجرایی و مدیریتی باشگاه است. بر این اساس به هواداران، پیشکسوتان و همه عزیزان خانواده بزرگ استقلال اطمینان می‌دهیم تا با بهرگیری از توان تجربی و دانش فنی خبرگان از بن‌بست‌ها خارج و مسیر کهکشانی را طراحی و تبیین کنیم و با تحقق شعار استقلال بزرگ همیشه قهرمان خواهد بود، به پیش خواهیم رفت. روزهای بزرگ برای باشگاه بزرگی، چون استقلال در راه است.

 

با آرزوی موفقیت همیشگی و شادی دل هواداران بی شمار استقلال - احمد سعادتمند»

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضابخشی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
مردحسابی خجالت بکش پرسپولیس٤ساله قهرمان شده اونوقط توداری اراجیف میبافی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: