کد خبر: ۸۵۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
تعداد بازدید: ۵۸۸
تبریزیان (مدعی طب اسلامی و کسی که کتاب پزشکی هاریسون را به آتش کشید) در مورد ویروس کرونا ادعا کرد: در مردان یا انتقال و سرایت از راه هوا و از شخصی به شخص دیگر اصلا وجود ندارد و این امر مختص بانوان است و صرفا سرایت از خانمها به آقایان و آن هم در صورت تماس نزدیک محقق می‌شود.

ادعای تازه تبریزیان: زن ها فقط ماسک بزنند؛ در مردان کرونا از طریق هوا منتقل نمی شود!تبریزیان (مدعی طب اسلامی و کسی که کتاب پزشکی هاریسون را به آتش کشید) در مورد ویروس کرونا ادعا کرد که این ویروس در مردان از طریق هوا منتقل نمی شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، تبریزیان در کانال تلگرامی اش مدعی شد: در مردان یا انتقال و سرایت از راه هوا و از شخصی به شخص دیگر اصلا وجود ندارد و این امر مختص بانوان است و صرفا سرایت از خانمها به آقایان و آن هم در صورت تماس نزدیک محقق می‌شود. پس احتمالا اگر فقط خانمها از ماسک استفاده کنند، در جلوگیری از پیشرفت کرونا کافی است و آقایان نیازی به استفاده از ماسک ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: