کد خبر: ۸۵۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۴۰۷
میزان مصرف آب شرب شهر تهران به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار متر مکعب رسیده است که نسبت به سال قبل در همین مدت ۱۰ درصد افزایش یافته است. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران یادآور شد: در تابستان سال جاری قطعی و جیره‌بندی نخواهیم داشت، آب با بهترین کیفیت در تمامی مناطق تهران عرضه می‌شود و مشکلی از این بابت نیست.

مصرف آب در تهران ۱۰ درصد افزایش یافت / منتظر قطعی باشیم؟به گزارش خبرداغ ، میزان مصرف آب شرب شهر تهران به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار متر مکعب رسیده است که نسبت به سال قبل در همین مدت ۱۰ درصد افزایش یافته است.

محمدرضا بختیاری در گفتگو با ایلنا، درباره افزایش مصرف آب با توجه به گرمای هوا اظهار داشت: در حال حاضر میزان مصرف آب شرب شهر تهران به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار متر مکعب رسیده است که نسبت به سال قبل در همین مدت ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه گرمی هوا و هم کرونا باعث این میزان افزایش مصرف شده است، گفت: به خاطر اوضاع کرونا رقم مصرف بیش از حد متعارف صعودی شده است. در سال‌های عادی میزان رشد مصرف سالانه در این فصل سال ۲ تا ۲.۵ درصد بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: اگرچه میزان مصرف نسبت به سال قبل بالاتر رفته، اما نمی‌توان این میزان را غیرطبیعی قلمداد کرد، زیرا به دلیل کرونا مردم آب بیشتری مصرف می‌کنند.

وی تاکید کرد: با وجود افزایش مصرف تابستان را بخوبی پشت سر می‌گذاریم و دچار مشکل نمی‌شویم.

بختیاری گفت: در حال حاضر ۷۵ درصد آب مصرفی سطحی و ۲۵ درصد از آب‌های زیرزمینی است.

وی یادآور شد: در تابستان سال جاری قطعی و جیره‌بندی نخواهیم داشت، آب با بهترین کیفیت در تمامی مناطق تهران عرضه می‌شود و مشکلی از این بابت نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: