کد خبر: ۸۵۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۳
یک نماینده در تذکری از هیأت رئیسه خواستار تسریع در تعیین تکلیف انتخابات دیوان محاسبات در مجلس شد.

انتخابات دیوان محاسبات هرچه زودتر تعیین تکلیف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، کمال علیپور خنکداری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، اول مرداد) مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده (۲۱) گفت: هر چند که شما در چارچوب آیین‌نامه عمل می‌کنید ولی باید بعضی موضوعات اهم و فی‌الاهم باشد و مطرح شود.

نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: نزدیک به دو ماه از مجلس یازدهم می‌گذرد و موضوع مهم نظارت موثر که شعار این مجلس است بحث تعیین تکلیف دیوان محاسبات مهم است.

وی با اشاره به تعیین تکلیف دیوان محاسبات مطرح کرد: دستور دیوان محاسبات را لطفا در اولویت دستور امروز قرار دهید و به نظرم از انتخابات دیوان محاسبات بسیار مهم است.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه را برعهده دارد در پاسخ به این نماینده گفت: تعیین تکلیف دیوان محاسبات با تغییر دستور انجام شده است، این موضوع باید با نظر هیأت رئیسه انجام شود البته نتیجه انتخابات دیوان محاسبات روز گذشته در کمیسیون به اتمام رسیده و به هیأت رئیسه اعلام شده است؛ همکاران تغییر دستور دادند که این موضوع در تعیین دستور امروز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر مبنای نوبت و  رویه مجلس باید تا ۱۴ روز دیگر به بحث انتخابات دیوان محاسبات می‌رسیدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: