کد خبر: ۷۹۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۴
قرار است در این سفر با مقامات بلندپایه سوریه دیدار و گفت‌وگو شود همچنین سیاست‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در سوریه هم مورد بررسی قرار گیرد.
سفر جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی به سوریه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جلساتی را تحت عنوان راهبردهای اقتصادی ایران در عراق و سوریه برگزار کرد که برهمین اساس چندی پیش تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت سفری به عراق با موضوع گسترش مناسبات اقتصادی و بازگشایی مرزها با عراق داشتند.

این بار هیاتی از مجلس شورای اسلامی به سوریه سفر کرد تا راهبردهای سیاسی و اقتصادی بعد از جنگ و بحران در سوریه را مورد بررسی قرار دهند. قرار است در این سفر با مقامات بلندپایه سوریه دیدار و گفت‌وگو شود همچنین سیاست‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در سوریه هم مورد بررسی قرار گیرد.

هیات مجلس شورای اسلامی متشکل از جاسمی، رضایی، بیرانوندی و فلاحت‌پیشه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: