کد خبر: ۸۵۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۳۴۱
بازار بورس در معاملات صبح امروز با افزایش عرضه‌ها همراه شد اما این جریان چندان توانمند نیست و برگشت بازار محتمل است و نوسانات بازار تا 2 میلیونی شدن شاخص می‌تواند در راستای اصلاح زمانی باشد.

شاخص بورس، امروز ۳۱ تیر ۹۹بازار بورس در معاملات صبح امروز با افزایش عرضه‌ها همراه شد اما این جریان چندان توانمند نیست و برگشت بازار محتمل است و نوسانات بازار تا 2 میلیونی شدن شاخص می‌تواند در راستای اصلاح زمانی باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، شاخص کل بورس در معاملات امروز با حدود 12 هزار واحد ریزش به یک میلیون و 712 هزار و 213 واحد رسید.

این در حالی است که ریزش شاخص تا 23 هزار واحد نیز پیش رفته بود و افزایش تقاضا بازار را تا این مقطع جلو آورد.

اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بازار تا محدوده 2 میلیون واحدی اصلاح زمانی داشته باشد و برای صعود بعدی کف سازی کند. از این رو چنین بروز نوساناتی عادی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: