کد خبر: ۸۵۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۶
نائیب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان جزئیات جلسه امروز این کمیسیون را با وزیر بهداشت تشریح کرد.

جرئیات جلسه امروز صبح کمیسیون بهداشت با نمکی/ میرسلیم از پاسخ‌های وزیر بهداشت قانع شدبه گزارش خبرداغ، علی اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز صبح کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز صبح کمیسیون بهداشت و درمان با حضور آقای نمکی وزیر بهداشت و درمان برگزار شد. 

نائیب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقایان سید مصطفی میرسلیم، نصرالله پژمانفر و حسن نوروزی سوالاتی را از وزیر بهداشت داشتند که در این جلسه عنوان کردند. 

وی افزود: آقای میرسلیم پس از شنیدن پاسخ‌های آقای نمکی قانع شدند. همچنین وزیر بهداشت پس از شنیدن سخنان آقای پژمانفر به معاونان خود دستور داد تا پیگیری‌های لازم پیرامون در خصوص صحبت‌های ایشان صورت گیرد. 

باقرزاده عنوان کرد: آقای نوروزی هم سوالی را مطرح کردند که وزیر بهداشت دستور داد معاونت وزارتخانه متبوعشان در محلی که نماینده رباط کریم مطرح کرد حاضر شوند و بررسی‌های لازم را انجام دهند و برای رفع مشکلات اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: