کد خبر: ۸۵۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۶۵۷
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر استان بوشهر گفت: از زمان اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور، تامین خانه برای فرهنگیان از اولویت‌های آن بود تا فرهنگیانی که خانه اولی هستند صاحب خانه شوند در این ارتباط این شرکت آمادگی کامل برای پذیرش فرهنگیان برخوردار از شرایط لازم برای بهره‎مندی از مسکن را دارا است.

فرهنگیان در طرح اقدام ملی مسکن عالی شهر بوشهر پذیرش می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، علی مقاتلی روز سه‌‏شنبه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: سهم این شهر جدید از طرح ملی مسکن در مجموع ۲ هزار۲۵۰ واحد است که از این شمار طرح و نقشه حدود ۴۰۰ واحد تهیه و تجهیز کارگاه آن صورت گرفته است.

 وی بیان کرد: با حمایت‌های دولت و شرکت عمران شهرهای جدید کشور اقدام‌های اساسی و زیر ساختی خوبی در شهر جدید عالیشهر آغاز شده که امیدواریم تا پایان دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مقاتلی یادآور شد: از جمله این پروژه‎ها می‌توان به مرکز جامع بهداشتی و درمانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سه مدرسه در مقاطع مختلف اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر استان بوشهر افزود: با توجه به اقدام‌های چند سال گذشته باوجود مشکلات فراوان و کمبود منابع مالی شرایط زندگی در شهر جدید عالی‌شهر بهتر شده و در آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر آن خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‎های موجود در شهر جدید عالی‌شهر و جمعیت ساکن در آن استقرار یک دفتر از نمایندگی آموزش و پرورش شهرستان در این شهر با هدف حل سریع مسائل و مشکلات آموزشی ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با  توجه به مسئولیت مهم آموزش و پرورش در تربیت نسل‌های آینده برای تحقق این رسالت مهم باید همه نهادها سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با دستگاه تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند که شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با ساخت مدارس گام‌های مثبتی برداشته و این اقدام‌ها چشم انداز بسیار خوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 

وزیر آموزش و پرورش: دانش آموزان به صورت زوج و فرد در کلاس حاضر می شوند

علیمراد کرمی با اشاره به اقدام‌های استان در اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت آموزش و پرورش و راه و شهرسازی برای احداث برای ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن در کشور افزود: هماهنگی، پیگیری و نتیجه‌گیری از فعالیت‌ها و تسریع در کارسازی برای عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه و آغاز عملیات احداث واحدهای مربوط به استان بوشهر انجام شده‌است.

وی گفت: در استان بوشهر بر اساس ثبت نام و بررسی‌های صورت گرفته حدود ۳۵۰ نفر تایید نهایی و ۴۲۵ نفر نیز ثبت نام کرده‌اند که در حال بررسی و انتظار تایید هستند که با هماهنگی بین ۲ مجموعه این روند تسریع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید از پروژه‌های در دست ساخت شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر تاکید کرد: همکاری با شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر برای تقویت سرانه‌های آموزشی و امکانات در مدارس ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی هنرستان ۱۲ کلاسه شهید دروازه‌بان درسال جاری تامین و تکمیل می‌شود.

کرمی بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر در برنامه‌های آتی نهایت مساعدت را خواهد داشت و در اجرای طرح مدارس اجتماع محور که از طرح های حال حاضر شهرهای جدید کشور است و همچنین در برنامه‌های ویژه ورزشی و خلاقانه در مدارس همکاری لازم صورت می پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: