کد خبر: ۸۵۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
تعداد بازدید: ۲۶۵
رئیس سازمان وظیفه عمومی از ابلاغ تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

مهلت یک ماهه مشمولان کنکور ارشد و دکتریبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: رئیس سازمان وظیفه عمومی از ابلاغ تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

سردار تقی مهری با اشاره به ابلاغ تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری، در این رابطه اظهار کرد: مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که برگه آماده به خدمت به تاریخ ۹۹/۵/۱ دریافت کرده‌اند می‌توانند سریعاً با ارائه درخواست از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ صرفاً برای شرکت در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد از تسهیلات تمدید یک ماهه استفاده کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی بیان کرد: با توجه به تعویق آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد و دکتری، سازمان وظیفه عمومی به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده‌های آنها و در راستای ارائه تسهیلات ویژه در شرایط شیوع کرونا تمهیداتی را در نظر گرفته است که از این رو تمام مشمولان فارغ‌التحصیل از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که برای پذیرش در مقاطع بالاتر در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ثبت‌نام کرده و دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم مرداد ماه هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس ۱۰+ و با ارائه برگه تأییدیه اطلاعات ثبت‌نام در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت درخواست تمدید به مدت یک ماه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: موعد اعزام به خدمت این عزیزان تا تاریخ ۹۹/۶/۱ تمدید شده و نتیجه در خواست از طریق پیامک، به آنها اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: