کد خبر: ۸۴۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۲۵۶
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح لغو نشده و برابر روال گذشته برگزار می‌شود.

سازمان وظیفه عمومی: اعزام مشمولان به مراکز نیروهای مسلح مانند روال گذشته انجام می‌شودبه گزارش خبرداغ ، سردار تقی مهری اظهار کرد: با توجه به نیاز نیروهای مسلح به تأمین نیروی انسانی لازم برای تأمین امنیت کشور و همچنین نیاز به نیروهای متخصص رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی، برای حضور در مراکز درمانی نیروهای مسلح و مبارزه با بیماری منحوس کرونا، برابر تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح، مقرر شد اعزام مشمولان با رعایت کلیه نکات و توصیه‌های پزشکی و پروتکل‌های بهداشتی مصوب در تمامی مراحل از جمله اعزام از مراکز وظیفه عمومی کشور تا مراکز آموزش یا محل‌های به کارگیری انجام و مشمولان در زمان‌های تعیین شده فراخوان و اعزام شوند.

وی افزود: همانگونه که در اطلاعیه اعزام به خدمت مشمولان منتشر شده است، از ابتدای اردیبهشت ماه اعزام مشمولان در تاریخ‌های یکم و سوم هر ماه صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: اعزام اول و سوم اردیبهشت ماه ۹۹، اولین اعزام مشمولان در سال جدید است و اعزام به خدمت تمامی مشمولان در این ماه حتمی و قطعی است و مشمولانی که در موعدهای معین شده حضور نیابند، غایب محسوب شده و مشمول محدودیت‌های قانونی ذکر شده در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خواهند شد.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: