کد خبر: ۸۵۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۱۰
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که این تیم همدلی و اتحاد بین بازیکنان و حوضر کادرفنی مجرب نقش موثری در موفقیت این فصل پرسپولیس داشته است.

راز موفقیت پرسپولیس از زبان ابوالقاسم‌پوربه گزارش خبرداغ ، بهنام ابوالقاسم پور  با اشاره به بازی اخیر سرخ پوشان در برابر فولاد گفت: برای پرسپولیس هدف اصلی در این دیدار کسب 3 امتیاز بود که این اتفاق برای این تیم رقم خورد. البته بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر شرایط خاص خود را دارد و شور و حرارت یک بازی رسمی را ندارد اما با این وجود پرسپولیس در این دیدار موفق عمل کرد و توانست با کسب یک برد دیگر، گام بلندی را به سوی ثبت پوکر قهرمانی‌اش بردارد. 

 

از این مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص راز موفقیت این تیم پس از هت‌تریک در قهرمانی سوال کردیم که باعث نشد انگیزه ها در این تیم برای تکرار قهرمانی از بین برود، تصریح کرد: به نظر من همدلی و اتحادی که در پرسپولیس وجود داشت باعث حفظ انگیزه این اعضای این تیم شد و همه دست به دست هم دادند تا با پوکر در قهرمانی، نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کنند. همین مساله باعث شد این اتفاق رخ دهد. ضمن این که نقش کادرفنی و اطرافیان تیم را در مهار حاشیه ها  را نباید در این موضوع  دست کم گرفت.

 

همه دست به دست هم دادند تا با پوکر در قهرمانی، نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کنند

او در ادامه تصریح کرد: حالا که تیم از نظر فنی و عملکرد فوق العاده ظاهر شده است، باید مدیران و مسوولان باشگاه هم باید تیم و بچه ها را از نظر مالی تامین کنند تا این مساله و مشکل هم خیلی زود حل و فصل شود.
ابوالقاسم پور در پایان  به خبرنگار خبرآنلاین گفت: پرسپولیس می تواند در بازی بعدی هم که در برابر نفت مسجدسلیمان است، برد دیگری را ثبت کرده و با اقتدار چهارمین قهرمانی اش را تثبیت کند.

جام نیوز
 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: