کد خبر: ۸۵۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۴۶۹
بازار طلا، سکه و ارز امروز شاهد افزایش نسبی قیمت ها به مانند روز گذشته هستند و دلار صرافی ها ثبات قیمت را تجربه کرد.

قیمت طلا و سکه، امروز ۲۹ تیر ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از  دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز امروز شاهد افزایش نسبی قیمت ها به مانند روز گذشته هستند و دلار صرافی ها ثبات قیمت را تجربه کرد.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۰۵۹,۹۰۰ (یک میلیون و پنجاه و نه هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۹ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۴.۸۵ درصدی به ۱,۱۱۴,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهارده هزار) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۴.۹۴ درصدی، از ۴,۵۹۱,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و نود و یک هزار) تومان به ۴,۸۳۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و سی هزار) تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز
امروز قیمت سکه امامی به ۱۱,۴۳۰,۰۰۰ (یازده میلیون و چهارصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۱۸ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: