کد خبر: ۸۵۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۲۶۱
یک نماینده مجلس گفت: امروز تامین روغن، گوشت و کالاهای اساسی برای بخشی از مردم به یک رویا تبدیل شده اما هیات رئیسه توجهی به درخواست‌ها برای دعوت از وزرا نمی‌کند.

خرید روغن و گوشت برای بخشی از مردم به یک رویا تبدیل شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد حسین آصفری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ تیر) مجلس شورای اسلامی، درتذکر ناظر بر ماده ۲۰۷ آئین نامه، گفت: هر نماینده‌ای حق سوال از وزیر و رئیس جمهور را دارد و ما یک ماه است که به خاطر وضع بد اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی سوالاتی را از وزیر اقتصاد مطرح کردیم اما هنوز توسط هیات رئیسه در دستورکار قرار نگرفته است.

وی افزود: امروز تامین روغن، گوشت و کالاهای اساسی برای بخشی از مردم به یک رویا تبدیل شده اما هیات رئیسه توجهی به درخواست‌ها برای دعوت  از وزرا نمی‌کند و نباید گذاشت که سوالات روی هم انباشته شود.

در پاسخ به این تذکر قاضی‌زاده هاشمی رئیس جلسه، گفت: ۲۳۰ سوال به هیات رئیسه واصل شده که این سوالات به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شده است اما هنوز هیچ گزارشی در مورد سوال از وزرا از کمیسیون‌ها به هیات رئیسه ارائه نشده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: