کد خبر: ۸۵۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۳۱
رئیس جمهور در چهاردهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی در حوزه‌های مختلف با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید» دستور آغاز بهره‌برداری رسمی از ۱۸ پروژه ملی در حوزه آب و برق در استان هرمزگان با سرمایه‌گذاری ۲هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۵هزار نفر را صادر کرد.

بهره‌برداری رسمی از ۱۸ طرح و پروژه ملی در حوزه آب و برق در استان هرمزگانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه ضمن دستور بهره‌برداری از طرح‌های حوزه آب و برق در استان هرمزگان با توضیحات ارائه شده از سوی مسوولان این پروژه‌ها و طرح‌ها در جریان روند اقدامات انجام شده و چگونگی راه‌اندازی و تولیدات این طرح‌ها قرار گرفت.

واحد شماره یک نیروگاه سیکل ترکیبی قشم با ظرفیت ۱۷۵ مگاوات، سامانه نمک‌زدایی (آب شیرین‌کن) بندرعباس، طرح آبرسانی به شهرستان بشاگرد، ۱۴ پروژه انتقال و توزیع نیروی برق در سطح استان هرمزگان و ۲ طرح تامین آب کشاورزی و شهرک صنعتی در شهرستان میناب، طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که با دستور رئیس جمهور در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: