کد خبر: ۸۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۵
پرسپولیس و استقلال این روزها شرایط خوبی در فیفا ندارند و این دو تیم مجموعا 19 پرونده باز دارند که می‌تواند سرخابی‌ها را با محرومیت‌های سنگین روبرو کند.

پرسپولیس و استقلال چند پرونده باز در فیفا دارند؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در شرایطی که خبر رسیده استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است باید گفت که این تیم 9 پرونده باز در فیفا دارد.9 پرونده ای که بدون شک اتفاقات بدتری را برای این باشگاه بزرگ به همراه خواهد داشت.


این اتفاق در حالی افتاده است که پرسپولیس دیگر تیم ایرانی هم 10 پرونده باز در فیفا دارد.این استعلامی است که از بخش بین الملل فدراسیون فوتبال به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: 

استقلالی ها تجدید قوا می کنند/ مهاجم قد بلند در آستانه توافق با آبی ها+ عکس


حتی خبر رسیده که اگر پرسپولیسی ها در ماجرای پرونده برانکو مطالبات این مربی را پرداخت نکند آنها هم محکوم به محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: