کد خبر: ۸۵۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۳۲۳
راه اندازی پویش فرهنگ بهداشتی جان یکدیگر برای مبارزه با ویروس کرونا:
با فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از خطرات ناشی از شیوع ویروس کووید19 در سطح جزیره کیش به "پویش جان یکدیگر" بپیوندیم.

مراقب جان خودمان و جان یکدیگر باشیمبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیوستن به "کمپین جان یکدیگر" در جزیره کیش را از مسئولیت های اجتماعی عنوان کرد و گفت: تمام ساکنین جزیره کیش و گردشگران می توانند با استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، حافظ جان خود و دیگران باشند.

علیرضا علوی رضوی راه کار اصلی مقابله با گسترش شیوع بیماری کرونا را رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک عنوان کرد و اظهار داشت: با انسجام، همدلی و همراهی تمام ساکنین جزیره کیش و دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه با موفقیت از این بحران عبور خواهیم کرد و برند کیش که به عنوان"منطقه پاک" در سطح کشور مطرح شده بود حفظ و ارتقا خواهیم داد.

علوی رضوی با بیان این که "کرونا تمام نشده" و مرگ و زندگی هر شخصی رابطه مستقیم با دیگر افراد جامعه دارد گفت: ساکنین جزیره کیش و گردشگران با حس مسئولیت اجتماعی و استفاده از ماسک می توانند حافظ جان خود و قدر دان زحمات شبانه روزی کادر درمان باشند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: مشارکت و همراهی هر کدام از کیشوندان و گردشگران به عنوان یک رسانه در اجرای موفقیت آمیز "پویش جان یکدیگر" نقش موثری دارد.

گفتنی است ساکنین جزیره کیش و گردشگران می توانند مطالب و تصاویر خود را با هشتگ "جان یکدیگر، جان من جان تو، اول ماسک بعد کار، همت همگانی" در صفحه رسمی اینستاگرام روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به آدرس kish.ir انتشار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: