کد خبر: ۸۵۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۷
وزارت کشور طی جوابیه ای به توضیح درباره گزارش خبرگزاری مهر پیرامون نامه وزارت کشور به تعدادی از استانداران در اعمال محدودیت های کرونایی پرداخت. ۱۸ تیرماه سال جاری، خبرگزاری مهر در گزارشی با عنوان «بازگشت محدودیت ها به تهران در بایگانی- پایان مهلت یک هفته‌ای» به بررسی نامه وزارت کشور به تعدادی از استانداران که خواستار ایجاد محدودیت های کرونایی شده است و کلانشهر تهران را نیز شامل می شد، پرداخت.

توضیحات وزارت کشور درباره اجرای محدودیت ها در استان های قرمزبه گزارش خبرداغ ، وزارت کشور طی جوابیه ای به توضیح درباره گزارش خبرگزاری مهر پیرامون نامه وزارت کشور به تعدادی از استانداران در اعمال محدودیت های کرونایی پرداخت.

۱۸ تیرماه سال جاری، خبرگزاری مهر در گزارشی با عنوان «بازگشت محدودیت ها به تهران در بایگانی- پایان مهلت یک هفته‌ای» به بررسی نامه وزارت کشور به تعدادی از استانداران که خواستار ایجاد محدودیت های کرونایی شده است و کلانشهر تهران را نیز شامل می شد، پرداخت. وزارت کشور درباره گزارش مذکور توضیحاتی ارسال کرد. متن توضیحات کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا را در ادامه می‌خوانید:

«با توجه به گزارش های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا از وضعیت افزایش روند رو به رشد بیماری کرونا و ضرورت اتخاذ تدابیر اجرایی در جلوگیری از شیوع بیماری موصوف، موضوع یاد شده در بیست و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (منعقد شده در مورخ ۹۹.۴.۸) مطرح و مطابق بند ۱ مصوبات این جلسه مقرر گردید «محدودیت های لازم در شهرستان های قرمز برای یک هفته توسط ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا پیشنهاد داده و پس از تصویب کمیته بهداشتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی به تأیید رئیس جمهور محترم رسیده و ابلاغ گردد».

-پس از اخذ نقطه نظرات و پیشنهادات استان های در وضعیت قرمز و با توجه به مفاد مصوبه مذکور و همچنین طرح موارد در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در حضور ریاست محترم جمهوری در مورخ ۹۹.۴.۱۲ در زمان مقرر موضوع اعمال محدودیت ها به همراه شاخص ها و مصادیق مربوطه از طریق کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی در مورخ ۹۹.۴.۱۲ به استان های ذیربط از جمله استان تهران به منظور اجرایی نمودن محدودیت ها ابلاغ گردیده است.

-استان های هدف پس از وصول ابلاغیه با هماهنگی دستگاه های اجرایی نسبت به اجرایی نمودن محدودیت ها اقدام نموده اند.

-مجدداً پس از رصد، پایش و نظارت بر موضوعات و نحوه اعمال محدودیت ها و هماهنگی های به عمل آمده با کمیته بهداشت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همچنین درخواست مجدد ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان های با شیوع بالا، تمدید اعمال محدودیت ها به مدت یک هفته در مورخ ۹۹.۴.۱۸ از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی به استان های مذکور ابلاغ گردیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: