کد خبر: ۸۵۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۹
امیری خبر داد:
معاون رئیس جمهور در امور مجلس از ارسال ۲۵ لایحه اولویت دار دولت به مجلس شورای اسلامی خبرداد.

۲۵ لایحه اولویت‌دار را به مجلس فرستادیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی امیری پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با قدردانی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جهت اتحاد و انسجام قوا گفت: ما در مجلس قبل حدود ۶۸ لایحه معوق داشتیم که از مجلس یازدهم درخواست کردیم مجدداً در دستور کار و رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به محور‌هایی که مقام معظم رهبری در حوزه تقنینی فرمودند از این ۶۸ لایحه معوق حدود ۲۵ مورد قابل تعریف است که ما بلافاصله این ۲۵ لایحه را احصاء کردیم و در راستای فرمایشات ایشان به مجلس شورای اسلامی فرستادیم تا در اولویت کمیسیون‌های تخصصی مجلس قرارگیرد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: به طور قطع تصویب این ۲۵ لایحه که قبلا تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است می‌تواند بخش قابل توجهی از فرمایشات و انتظارات مقام معظم رهبری از مجلس و دولت را در محور‌هایی که مطرح کردند تامین کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: