کد خبر: ۸۵۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۴۷۰
معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: به دلیل محدودیت های اعمال شده ناشی از شیوع کرونا در کشور، امتحانات حضوری دانشگاه تهران موقتا لغو شد و تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

امتحانات حضوری دانشگاه تهران تا اطلاع ثانوی لغو شدمعاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: به دلیل محدودیت های اعمال شده ناشی از شیوع کرونا در کشور، امتحانات حضوری دانشگاه تهران موقتا لغو شد و تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.


به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در پیگیری تکلیف امتحانات حضوری دانشگاه تهران، اظهارداشت: امتحانات حضوری دانشگاه تهران از اوایل تیرماه آغاز شده بود که پس از شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور ابتدا به مدت یک هفته لغو شد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه امتحانات به صورت هماهنگ در یک زمان برگزار می شد، بنابراین امتحان همه استان ها لغو شد.

وی افزود: در حال حاضر هم به دلیل محدودیت های اعمال شده ناشی از شیوع کرونا در کشور، امتحانات حضوری دانشگاه تهران موقتا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

*بازگشت محدودیت ها به مدت یک هفته

به دنبال اوج گیری کرونا در پایتخت و قرار گرفتن تهران در وضعیت هشدار، محدودیت های یک هفته ای جدید برای شهر تهران اعلام شد. بر اساس اعلام دوشنبه شب سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران، این محدودیت ها که به مدت یک هفته اعمال خواهد شد به شرح زیر است:

«همه دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی وحرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها به مدت یک هفته تعطیل هستند. همچنین برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها ممنوع است. باشگاه های ورزش های پربرخورد، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی نیز بر اساس این دستورالعمل به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: