کد خبر: ۸۵۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۳۶۱
بازیکن جوان استقلالی ها به دنبال فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش است.
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: محمد بلبلی یکی از پدیده های فصل گذشته فوتبال ایران بود که با حاشیه های فراوان از سپیدرود رشت به استقلال پیوست. او بعد از گذراندن محرومیت 6 ماهه به خاطر مشکلات مربوط به قراردادش هنوز آنطور که دلش می خواهد نتوانسته جایگاهش در استقلال را به دست آورد.

بلبلی این روزها در تمرینات استقلال با انگیزه زیاد حاضر می شود و امید دارد فرصتی از فرهاد مجیدی برای خودنمایی پیدا کند. او امیدوار بود که در مصاف با تراکتور و با توجه به غیبت تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار فرصت بازی پیدا کند اما بازهم چنین زمانی نصیبش نشد تا به آینده دل ببندد.

این مهاجم سرعتی و جوان البته خوب می داند که برای بازی کردن در تیم بزرگ استقلال باید تجربه بیشتری پیدا کند و بی تردید با توجه به قرارداد بلندمدتی که با آبی ها دارد می تواند آینده ای روشن برای خودش متصور شود.

پدیده استقلال در انتظار فرصت خودنمایی

پدیده استقلال در انتظار فرصت خودنمایی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: