کد خبر: ۸۵۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۷
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر رعایت اصول سه‌گانه یعنی حفظ رعایت فیزیکی ۱.۵ تا ۲ متر، شستن مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک برای همه سنین از سالمندان و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای خواست که به هیچ‌وجه در محیط‌های شلوغ و پر ازدحام حضور پیدا نکنند.

لاری: سالمندان و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای در محیط‌های شلوغ نباشندسخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر رعایت اصول سه‌گانه یعنی حفظ رعایت فیزیکی ۱.۵ تا ۲ متر، شستن مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک برای همه سنین از سالمندان و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای خواست که به هیچ‌وجه در محیط‌های شلوغ و پر ازدحام حضور پیدا نکنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، دکتر سیماسادات لاری تاکید کرد: افراد دیگر نیز سعی کنند همه کارهای خود اگر قرار است در محیط‌های شلوغ حضور داشته باشند را به شکل مجازی انجام دهند و اگر مجبور شدند برای انجام امور به محل‌های تجمع مراجعه کنند، هدفمند از منزل خارج شوند. مدت زمان حضور مهم است هرچه زمان طولانی تری در محیط شلوغ و سربسته حضور داشته باشند، احتمال ابتلا به بیماری بیشتر خواهد شد.

به گفته لاری، برای بیماری که نه واکسن و نه دارو دارد همچنان رعایت اصول سه‌گانه یعنی حفظ رعایت فیزیکی ۱.۵ تا ۲ متر، شستن مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک برای همه سنین توصیه می‌شود. ماسک‌های خانگی نیز می‌تواند موثر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: