کد خبر: ۸۵۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۹
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره سر نوشت پرونده قاضی منصوری گفت: شواهد قتل به دادگاه ارائه شده است و در صورت پایان یافتن پروسه، با وکالت خانواده قاضی منصوری، با یک هواپیما جنازه وی به کشور باز می‌گردد.

دیدار مسئولان سفارت ایران با مقام‌های بهداشتی رومانی/ جنازه قاضی منصوری به کشور باز می‌گرددبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «سید عباس موسوی» سخنگوی وززارت امور خارجه در نشست خبری خود درباره سرنوشت پرونده قتل قاضی منصوری در رومانی، گفت: به رغم نبود همکاری‌های اولیه رومانی با ما، مسئولان سفارت ما دیداری با مسئولان بهداشتی رومانی داشته‌اند.

وی افزود: آنها اعلام کرده‌اند که شواهد قتل را به دادگاه ارائه داده‌اند و در صورت پایان یافتن پروسه، با وکالت خانواده قاضی منصوری، با یک هواپیما جنازه وی به کشور باز می‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: