کد خبر: ۸۴۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۸
وکیل مدافع هنگامه شهیدی از بازگشت موکل خود به زندان پس از مرخصی کرونایی خبر داد. وی افزود: به دلیل شرایط حاد و شیوع بیماری کرونا موکل بنده هم مشمول مرخصی کرونایی شده بود؛ او هر چند وقت یک بار برای تمدید مرخصی خود اقدام می‌کرد که روز گذشته به پایان رسید. شهیدی با داشتن ۵ عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی محاکمه شد و مجموعا به ۱۲ سال و ۹ ماه حبس محکوم شد که ۷ سال و نیم آن قابل اجراست.

به گزرش خبرداغ، وکیل مدافع هنگامه شهیدی از بازگشت موکل خود به زندان پس از مرخصی کرونایی خبر داد.

مصطفی ترک همدانی وکیل هنگامه شهیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بازگشت موکل خود به زندان اظهار کرد: روز گذشته مرخصی خانم شهیدی به پایان رسید و او برای طی کردن ادامه محکومیت خود به زندان بازگشت.

وی افزود: به دلیل شرایط حاد و شیوع بیماری کرونا موکل بنده هم مشمول مرخصی کرونایی شده بود؛ او هر چند وقت یک بار برای تمدید مرخصی خود اقدام می‌کرد که روز گذشته به پایان رسید.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: البته روز گذشته هنگامی که موکل بنده برای تمدید مرخصی خود به زندان مراجعه کرده بود با ادامه مرخصی او موافقت نکردند و از همین رو به زندان بازگشت.

شهیدی با داشتن ۵ عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی محاکمه شد و مجموعا به ۱۲ سال و ۹ ماه حبس محکوم شد که ۷ سال و نیم آن قابل اجراست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: