کد خبر: ۸۵۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۸۴
بانک ایران ‌زمین، به‌منظور تکمیل کادر مدیریتی و در راستای ارزش‌آفرینی و ارائه بهترین خدمات بانکی در سطح رئیس شعبه در تهران بزرگ دعوت به همکاری می‌کند.
بانک ایران زمین برای فعالیت در سازمانی پیشرو دعوت به همکاری می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین،تجربه، نزدیک ترین و مهمترین راه ایجاد و توسعه دانش سازمانی است از این رو همکارانی که متقاضی حضور در این بانک هستند و در صورت باور این موضوع که حفظ کرامت مشتریان و تأمین رضایت آن‌ها در چهارچوب اصول تعریف ‌شده بانک / عملکرد همراه با صحت، دقت و سرعت / استفاده از دانش، توان مدیریتی و تجربه سازمانی در کنار بهره‌گیری از فناوری‌های بانکداری دیجیتال و ارائه آن به مشتریان/ حفظ کامل اطلاعات و حریم خصوصی مشتریان، سهام‌داران، رقبا و کارکنان/استقبال از پیشنهاد سازنده و نقد صحیح مشتری در مقام راهکاری مناسب برای رشد و ارتقای خدمات بانکی می تواند در پیشرو بودن سازمان موثر باشد می توانند به جمع ما ایران زمینی ها ملحق شوند.
 
شرایط همکاری:
الف: شرایط احراز
* رئیس شعبه درجه 1 به بالا ( شعب ممتاز، درجه 1)
* مدت زمان سپری شده از بازنشستگی حداکثر 2 سال (همکاران شبکه بانکی، که از نیمه دوم سال 1397بازنشسته شده اند.)
* حداقل مدرک تحصیلی، کارشناسی ( در خصوص روسای شعب ممتاز و درجه 1، مدارک پایین تر قابل بررسی می باشد.)
* دارا بودن حداکثر 60 سال سن ( متولدین سال 1339 به بعد ) و برخورداری از سلامت کامل
* عدم اشتغال در سایر بانک ها و موسسات اعتباری
* آشنایی و اشراف کامل به اطلاعات روز بانکداری، سامانه های نرم افزاری نظام بانکی و ابزارهای بانکداری مدرن ( الکترونیکی)
ب- ملاحضات
* به مدارک ناقصی که ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفا از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و در صورت عدم توفیق بانک در تماس، مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
* در صورتیکه بانک در هر یک از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده در وبگاه و مدارک ارسالی توسط داوطلب یا عدم تطبیق هر یک از شرایط اعلامی با موارد مندرج گردد، ادامه فرآیند استخدامی میسر نبوده و موضوع همکاری کان لم یکن تلقی می گردد.
* پس از بررسی اولیه در صورت حائز شرایط بودن و قبولی در مصاحبه تخصصی از افراد واجد شرایط برای همکاری دعوت بعمل خواهد آمد.
* تکمیل فرم و ارسال مدارک هیچگونه تعهدی برای بانک ایران زمین نخواهد داشت و بکارگیری نیروهای واجد شرایط صرفا پس از اعلام رسمی بانک میسر خواهد بود.
در حال حاضر بانک استخدامی ندارد و فقط بازنشستگان بانکی می توانند اطلاعات خود را ثبت کنند.
مراحل ثبت نام
دریافت کد ملی و ایمیل معتبر
ثبت اطلاعات شناسنامه ای،تماسی و دریافت فایل های ضمیمه
ثبت اطلاعات تحصیلی
ثبت اطلاعات دوره های آموزشی
ثبت اطلاعات زبان خارجه
ثبت اطلاعات سوابق کاری
پایان ثبت نام و دریافت کد رهگیری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: