کد خبر: ۸۵۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
تعداد بازدید: ۲۶۴
رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزشی شهرستان مرودشت گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده، ۴۰ نفر در یک جشن عروسی در این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

ابتلای ۴۰ نفر در جشن عروسی به کرونا در مرودشتبه گزارش خبرداغ ، برگزاری مراسم عروسی در شهرستان مرودشت ممنوع است.

رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزشی شهرستان مرودشت گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده، ۴۰ نفر در یک جشن عروسی در این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.


مجید اکبرزاده افزود: این جشن هفته گذشته در شهرستان برگزار شده و شرکت‌کنندگان در آن به دلیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی و شرکت در تجمعات بیمار شده و کار درمان آنان در جریان است ولی متاسفانه ٢ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و حال عمومی وخیمی دارند.


وی با بیان اینکه این روز‌ها شاهد تردد ماشین‌های عروس در شهر هستیم که این بی توجهی و برگزاری مراسم باعث افزایش ابتلا مردم به ویروس گفت: از مردم تقاضا می‌کنم ضمن رعایت فاصله اجتماعی از حضور در مکان‌های شلوغ و تجمعات جدا خودداری کنند.


اکبرزاده افزود: فعالیت تالار‌ها درشهرستان ممنوع است، اما برخی بدون توجه به موازین بهداشتی و با زیر پا گذاشتن حقوق سایر شهروندان در منازل جشن برپا می‌کنند که باعث گسترش هر چه بیشتر بیماری کرونا می‌شوند.


رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزشی شهرستان مرودشت گفت: حفظ سلامت شهروندان یکی از اولویت‌های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است و در این خصوص طبق ابلاغیه ستاد استانی مبازره با کرونا و هماهنگی به عمل آمده با دادستان شهرستان مرودشت صاحبان مراسم عروسی در منازل با اتهام و جرم تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: