کد خبر: ۸۵۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۶
عراق مرز «مندلی» با ایران را در روز شنبه پس از سه ماه بازگشایی کرد.عراق مرز «مندلی» با ایران را در روز شنبه پس از سه ماه بازگشایی کرد. این مرز به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا بسته شده بود.

سومین گذرگاه مرزی عراق با ایران بازگشایی شدعراق مرز «مندلی» با ایران را در روز شنبه پس از سه ماه بازگشایی کرد.عراق مرز «مندلی» با ایران را در روز شنبه پس از سه ماه بازگشایی کرد. این مرز به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا بسته شده بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، مقامات مرزی عراق طی بیانیه ای اعلام کردند این گذرگاه مرزی که در شرق استان دیاله قرار دارد، دو روز در هفته برای تجارت باز خواهد بود.

بازگشایی این مرز توسط مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق صورت گرفت.

الکاظمی طی مراسم بازگشایی مرز مندلی گفت بازدید او از این پایانه مرزی پیامی به تمام مفسدان بوده که هیچ جایگاهی در گذرگاه های مرزی نخواهند داشت.

بازگشایی مرزهای اروپا فقط برای شهروندان این قاره

مرز مندلی سومین مرز بین ایران و عراق است که بازگشایی می‌شود گذرگاه‌های بصره و مهران هم قبلاً باز شده بودند. مقامات عراق در هشتم مارس (۱۸ اسفند) ۵ مرز تجاری با ایران را در تلاش برای مهار گسترش ویروس کرونا در عراق بستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: