کد خبر: ۸۵۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا در امارات به میدان رفتند، نامزد عنوان محبوب‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها هستند.

آزمون و بیرانوند نامزد عنوان محبوب‌ترین بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی: دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا در امارات به میدان رفتند، نامزد عنوان محبوب‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها هستند.

صفحه رسمی مسابقات جام ملت‌های آسیا در اینستاگرام که زیر نظر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اداره می‌شود، از فردا (دوشنبه) نظرسنجی محبوب‌ترین بازیکن جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را آغاز خواهد کرد که نام‌های سردار آزمون و علیرضا بیرانوند در این نظرسنجی دیده می‌شود.

۱۶ بازیکنی که در جام ملت‌های آسیای امارات به میدان رفتند، در این نظرسنجی حضور دارند و هر بازیکن برای صعود به مرحله بعدی محبوب‌ترین بازیکن رقابت‌ها، باید بیشتر از رقیب خود رای بیاورد.

در مرحله اول این نظرسنجی، بیرانوند و آزمون به ترتیب با فهد المولد از عربستان و ویتالی لوکس از قرقیزستان رقابت می‌کنند.

رقابت آزمون و بیرانوند برای عنوان محبوب‌ترین بازیکن

رقابت آزمون و بیرانوند برای عنوان محبوب‌ترین بازیکن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: