کد خبر: ۸۵۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۳
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده از فروردین ۱۴۰۰ لازم ‌الاجرا خواهد بود.

قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده از فروردین ۱۴۰۰ لازم ‌الاجرا استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ تیر) و در جریان بررسی رفع ایراد شورای نگهبان به لایحه مالیات بر ارزش افزوده، گفت: در مجلس دهم حدود سه سال کمیسیون اقتصادی روی مالیات بر ارزش افزوده کار کرد و در نهایت در صحن مجلس ماده به ماده به تصویب رسید و به شورای نگهبان ارسال شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی ادامه داد: از آنجایی که قانون فعلی موقت است به منظور رفع ایراد شورای نگهبان ما این قانون را تا پایان سال جاری تمدید کردیم. دو هفته قبل کمیسیون اقتصادی در دستور کار خود چاپ کرد که موارد ارجاعی شورای نگهبان در جلسه کمیسیون بررسی می‌شود و نمایندگان می‌توانستند حضور یافته و نظرات خود را بیان کنند. براساس تصویب کمیسیون، قانون فعلی تا پایان سال جاری تمدید شد و قانون جدید از فروردین ۱۴۰۰ لازم‌الاجرا خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: