کد خبر: ۸۵۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۹
مدیرکل عمرانی وزارت کشور خواستار شد؛
مدیرکل فنی و عمرانی وزارت کشور گفت: معاونان عمرانی استانداری‌ها باید در پیگیری اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن جدیت بیشتری داشته باشند تا این طرح زودتر به نتیجه برسد.

جدیت بیشتر در پیگیری استانداری‌ها برای اجرای طرح اقدام ملی مسکنبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، وحید قربانی در همایش ویدئوکنفرانسی مدیران کل دفاتر فنی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به اینکه با استقرار سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی در کشور، اهتمام به فعالیت‌های عمرانی در استانداری‌های سراسر کشور تقویت شده است، گفت: از جمله طرح هایی که باید در دستورکار جدی وزارت کشور و مجموعه استانداری های سراسر کشور قرار گیرد، طرح اقدام ملی مسکن است.

مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور اجرایی شدن هر چه سریعتر طرح اقدام ملی مسکن را از خواسته‌های فوری رییس جمهوری عنوان و تصریح کرد: معاونین عمرانی استانداری‌ها و مدیران دفاتر فنی در استانداری‌ها باید در پیگیری اجرایی شدن این طرح، جدیت بیشتری نشان دهند تا طرح هر چه سریعتر به نتیجه مورد نظر برسد.

وی با اشاره به برنامه وزیر کشور در برگزاری جلسات منطقه ای استانداران پنج گانه کشور گفت: باید با تهیه گزارش‌های خوب و ارسال آن به وزارت کشور از ظرفیت این نشست ماهانه برای پیشبرد طرح های عمرانی در کشور استفاده لازم را داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: