کد خبر: ۸۵۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
تعداد بازدید: ۳۰۸
سفیر ایران در پاکستان:
سفیر کشورمان در پاکستان با تاکید بر این که ایران هر گونه تلاش جهت ایجاد ناامنی در پاکستان را به شدت محکوم و مردود می شمارد، گفت: روابط دیرینه دو کشور حکایت از آن دارد که ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند.

روابط تهران با اسلام آباد براساس تامین منافع مشترک تنظیم شده است/ ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید محمد علی حسینی سفیر کشورمان در اسلام آباد در صفحه اینستاگرام در پاسخ به سوال رسانه ها در خصوص تبهکار عذیر بلوچ و اظهارات مشکوک او مبنی بر در خواست یک نیروی اطلاعاتی ایرانی گفت: سابقه روشن فعالیت های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران به خوبی روشن می‌سازد که ایران همواره نقش فعال و موثری در مبارزه با عوامل نا امنی و بی ثباتی در منطقه از جمله در سرکوب گروه های تروریستی داشته است.

وی تاکید کرد: تهران مناسبات خود با پاکستان را براساس احترام متقابل و تامین منافع مشترک تعریف و تنظیم کرده و سابقه روابط دیرینه برادرانه و دوستانه بین دو کشور حکایت از آن دارد که ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می داند.

سفیر کشورمان در پاکستان همچنین بیان کرد: ایران هر گونه تلاش جهت ایجاد نا امنی در پاکستان را به شدت محکوم و مردود می شمارد و همچنان که بارها در دیدار و گفت و گو با مقامات نظامی و امنیتی دو کشور اعلام داشته، از آمادگی لازم و فراگیر برای مشارکت با برادران پاکستانی خود در مقابله با هر تهدید امنیتی در مرزهای مشترک دو کشور برخوردار است.

حسینی خاطر نشان کرد: تهران همچنین بر ضرورت و فوریت رفع هر گونه سوءتفاهم احتمالی بین دو کشور که عمدتا ناشی از تلاش فریبکارانه و بد خواهانه طرف های ثالث و نیز نا خرسندی آنان از روند رو به رشد روابط فیمابین تهران و اسلام آباد می باشد، تاکید می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: