کد خبر: ۸۵۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
تعداد بازدید: ۲۵۲
سازندگان و عوامل مسابقه «عصر جدید» با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در تمام مکان‌های مسقف و عمومی، تصمیم به توقف ضبط این برنامه و تعطیلی موقت آن گرفتند.

ضبط برنامه «عصر جدید» متوقف شدسازندگان و عوامل مسابقه «عصر جدید» با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در تمام مکان‌های مسقف و عمومی، تصمیم به توقف ضبط این برنامه و تعطیلی موقت آن گرفتند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، ضبط مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» از پنجشنبه (۱۹ تیر) متوقف و استودیوی این برنامه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

قسمت‌های اول و دوم از دور دوم این رقابت، اوایل تیر و پیش از دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در تمام مکان‌های مسقف و عمومی ضبط شده است که شنبه و یکشنبه، ۲۱ و ۲۲ تیر، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

قسمت‌های سوم و چهارم از دور دوم هم، با رعایت تمام موازین بهداشتی اعمّ از ضدعفونی کردن کامل لوکیشن، حفظ فاصله فیزیکی بین تماشاگران و استفاده همگان از ماسک در تمام ساعات حضور در استودیوی برنامه و هنگام ضبط، تولید شده است که هفته آینده پخش خواهد شد.

بنا به اعلام روابط عمومی این برنامه، بدین ترتیب، از پنجشنبه ۱۹ تیر تا اطلاع ثانوی، ضبط برنامه متوقف و استودیوی «عصر جدید» تعطیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: