کد خبر: ۸۵۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۲
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران وضعیت شیوع کرونا در تهران را اسفناک ارزیابی کرد و نوشت: افزایش پرشتاب تعداد بیماران و جانباختگان، حیرت آور است.

سخنگوی شورای شهر: وضعیت کرونا در تهران «اسفناک» استبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران وضعیت شیوع کرونا در تهران را اسفناک ارزیابی کرد.

این روزها موضوع شیوع کرونا در شهرهای مختلف کشور حائز اهمیت شده و در تهران هم شرایط به گفته مسؤولان در وضعیت هشدار قرار دارد.

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران دو روز قبل در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از مرگ بیش از هفتاد نفر در شهر تهران آن هم در یک روز خبر داد.

به گزارش انتخاب، به تازگی علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران با توجه به وضعیت شیوع کرونا در پایتخت در پستی توییتری نوشته است: وضعیت تهران از نظر کرونا «‌بسیار اسفناک» و در وضعیت قرمز است.

وی نوشته است: افزایش پرشتاب تعداد بیماران و جانباختگان، حیرت آور است. به عنوان نماینده مردم در شورا، از ستاد کرونا مطالبه می کنم بی هیچ مسامحه‌ای، جدی‌ترین محدودیت‌ها را تصویب و اعمال کند.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران کمترین این اقدام می‌توان ، دورکار شدن کارمندان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: